28.9.14

ROOMDETAILS

Eindelijk, ik heb mijn kamer vernieuwd! Afgelopen vakantie heb ik alle muren opnieuw wit geverfd, en alles wat paars gekleurd was (ja, ik heb ooit paars gekozen, don't judge me haha) veranderd in grijs of zilver. Mijn kamer lijkt nu een stuk minder kinderlijk, en daar ben ik heel blij mee. Dus, tijd voor wat foto's! 




Plantjes - Ikea
Potjes - Ikea
Zonnnebril - Polaroid 


Hartjes - ?
Lamp - Ikea


Schapenkleedje - Ikea


Dekbedovertrek - Ikea
Kussens - Ikea & Xenos


Lamp - Ikea


Plantjes - Ikea
Potjes - Ikea
Katje - Wereldwinkel

Dit waren alle foto's, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en misschien hebben jullie zelfs wel een beetje inspiratie op gedaan. Ik heb de bronnen er even bij vermeld, zodat jullie zien waar ik het heb gekocht, voor het geval dat jullie daar nieuwsgierig naar zouden zijn. De meeste dingen zijn nog steeds verkrijgbaar, maar mijn dekbedovertrek en de kussens niet meer.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kamer, wat vinden jullie ervan?

Liefs, Annerieke

7 opmerkingen:

  1. Hey! wauw echt heel leuk! Vooral die hartjes bij het lampje! Ik mis alleen foto's over je gehele kamer, zou wel het geheel willen zien haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @victoria dankjewel! Jaa goed idee, ik zit er over te denken om ooit een keer een roomtour te doen, maar mijn kamer is nog niet 100% af, dus ik dacht: ik maak een room details artikel (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, ik vind dit altijd zo leuk om te zien hoe andere mensen hun kamer een beetje inrichten. Alles ziet er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @dreamtobeauty awhh ik vind het heel leuk om dit te horen, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!