3.9.14

OUTFIT INSPIRATIE | HERFST EDITIE


Jullie kennen vast allemaal wel dat moment wanneer je al een uur voor je kledingkast  staat, en nog niet weet wat je aan wilt doen. Om dat te voorkomen, en dus veel tijd te winnen, geef ik jullie wat outfit inspiratie. Zo weet je in no-time wat jou 'outfit of the day' gaat worden. De outfit's zijn een beetje voor regenachtig herfst-weer. Want tja, hartje zomer is nu toch wel echt voorbij..

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

 In de herfst zijn (in de winkels) vaak donkere kleuren zoals bordeaux rood, donker blauw, leger groen, grijs en zwart veel te zien.


De herfst is de perfecte tijd van het jaar om veel laagjes te dragen. Het is namelijk lekker warm, en het ziet er super leuk uit. 



Skaterskirts, i love them! Met blot benen is het een beetje te koud voor de herfst, maar met een warme legging eronder gaat het prima!



Trek al je sjaals maar vast uit de kast, want die ga je nodig zijn deze herfst! Behalve dat het voorkomt dat je kou vat, is het ook nog eens de perfecte manier om je outfit 'cozy' en 'herfstig' te maken.


Ook zien we in de herfst weer overal laarsjes, ohh ik hou van laarsjes. Binnenkort ga ik met mama shoppen voor herfstlaarsjes, i like! 


Dat was dan alweer alle inspiratie voor vandaag. Hopelijk hebben jullie er wat leuks tussen gezien, wat jullie geïnspireerd heeft, en jullie helpt met het kiezen van jou 'fall time outfits'. Als jullie het leuk vinden, kan ik misschien voor elk seizoen een nieuwe outfit inspiratie maken! Laat het me weten in de reacties wat jullie daarvan vinden. 

Liefs, Annerieke

7 opmerkingen:

  1. Waar zijn die laarsjes van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Annoniem

    Dat weet ik niet, ik heb deze foto gevonden toen ik opzoek was naar foto's met leuke herfst outifts, maar daar stond geen bron bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne inspiratie! Die eerste twee truien zien er echt heel cosy uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leukk ann!

    xoxo je kent me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leukk ann!

    xoxo je kent me ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!