23.9.14

LOVELY THINGS ABOUT AUTUMN







Het is alweer herfst! Ja echt, de tijd vliegt. Ik heb het gevoel dat de tijd veel sneller gaat dan vroeger. Ergens in 2009 vertelde mama dat ze gelezen had dat voorspeld werd dat vanaf maart 2009 de tijd sneller zou gaan (voor ons gevoel). En dat is absoluut waar wat mij betreft, alleen dan is die versnelling nog wel een paar keer verdubbeld inmiddels. Nu het weer korter licht is buiten, zal dat gevoel nog meer versterken, omdat voor ons gevoel de dagen sneller voorbij gaan. Toch brengt het altijd iets knus en gezelligs als het weer vroeger donker wordt. Dan gaat bij ons de houtkachel aan, en ohh daar geniet ik zo van! Ik dwaal af, oeps. Tijd voor 'some lovely things about autumn!'

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Thee
Sjaals
Dekens
Lang in bad
Pompoenen
Handschoenen


Boswandelingen
Gekleurde bladeren
Halloween
Kampvuren
Egeltjes
Leggings
Cardigans



Knuffelen
Kaarsen
Vosjes
Donkere lipsticks
Truien
Herfst kleuren



Appel met kaneel
Sweater weather
Warme jassen
Houtkachels
Boeken lezen
Eekhoorns


Warme sokken
Laarsjes
Appeltaart
Hertjes
Dennenappels
Wollen sokken


Dat was het dan alweer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie ook altijd zo'n zin in de herfst? Laat het weten in de comments. En als je eventjes outfit inspiratie nodig bent deze herfst, klik dan even hier. Dan kom je op een ander artikel van mij waarin ik jullie outfit inspiratie geef, en dat artikel is zelfs uitgelicht op girlscene! Hoe vet is dat? (:

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!