7.9.14

FEEST!


Hey allemaal! 
Dit is een ander artikel dan anders, want ik wil jullie graag iets vertellen. (Dat doe ik normaal trouwens ook.) Ik heb vandaag 5000 pageviews gehaald, en daar wil ik jullie heel erg voor bedanken! (Aaaaah ik ben zo blij!) Mijn mailbox stroomt de laatste tijd steeds vaker vol met lieve reacties van jullie, en daar word ik altijd zo ontzettend blij van. Bovendien ben ik ook altijd helemaal happy met alle lieve reacties van mijn lezeressen op girlscene! Mijn blog is nu in het totaal 7 keer uitgelicht (girlscene zet elke week de leukste blogs op de homepage, en dat is mij dus 7 keer overkomen!) en ik heb op de homepage gestaan in de rubriek 'love the look' met mijn allereerste ootd. Daardoor heb ik een heleboel nieuwe bezoekers gekregen, en heeft girlscene me dus een heel eind op weg geholpen naar bloggerland! (:

En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, ben ik morgen ook nog eens jarig! Ik heb mijn verjaardag gisteren gevierd met vriend(inn)en en familie, en het was echt super gezellig. Bovendien heb ik ook hele leuke cadeautjes van iedereen gekregen, en heb ik al met al een hele leuke dag gehad! 
Kortom ik heb een super weekend gehad, en daar wil ik jullie heel graag voor bedanken! En wees niet gevreesd, want hierna komen weer een heleboel nieuwe artikelen online over onderwerpen waar ik normaal over blog.


HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL!

Liefs, Annerieke


DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!