16.8.14

TREND ALERT: HALF UP TOP KNOT



De half up top knot is je vast al eens opgevallen. Zo niet, dan kan ik je nu alvast vertellen dat het een 'hairdo' is die je vaker gaat zien. Het is namelijk echt een trend! Ik kom de half up top knot overal tegen; op youtube, in tijdschriften, op blogs, en natuurlijk ook in het echt. Het is een haarstijl die eruit ziet alsof je eventjes snel je haar hebt gedaan, maar eigenlijk zijn deze dames er stiekem heel lang mee bezig zodat het perfect & messy is.
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Persoonlijk vind ik dit echt zo'n haarstijl die je moet staan. Het is het of helemaal, of juist totaal niet. Snap je wat ik bedoel?


Jep, ook Ariana draagt de half up top knot. 

Ik vind deze haarstijl het mooiste bij 'wavey hair'. 

Wil jij weten hoe je zelf een half up top knot kunt maken? Klik dan hier voor een tutorial waarin Mimi (van Luxyhair) laat zien hoe je dit maakt!


Ik vind deze haarstijl wel leuk, maar bij de meeste meiden zal het denk ik niet zo leuk staan. Maar aan de andere kant is het wel super leuk als het je staat. Tja, best wel lastig dus..
Wat vinden jullie van de half up top knot? 

Liefs,
Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Het is niet helemaal mijn ding, maar bij sommige meiden kan het wel leuk staan:) Ik zie trouwens ook best veel mannen ermee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jill klopt, ik zal het zelf ook niet zo snel dragen! Jaa nu je het zegt, ik zie er ook mannen mee! haha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!