26.8.14

SUNSHINE BLOGGER AWARD



Hey allemaal! Ik ben genomineerd door Jasmijn (jasmijnmeiqi) voor de sunshine blogger award. Dankjewel Jasmijn! Nu denk je waarschijnlijk: 'Leuk Annerieke, wat is dat in hemelsnaam?' Nou, dat zal ik jullie vertellen! De Sunshine blogger award is een soort tag waarin ik 7 feiten over mezelf moet vertellen. En dat is precies wat ik nu ga doen. Let's go!

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Dit zijn de regels:

Laten we beginnen met de 7 feitjes over mij:

✿ Ik heb een trui met hartjes erop, dat vind ik zoo schattig!
✿ Sprookjes vind ik echt leuk, disney sprookjes ook!
✿ Vroeger vond ik paarden heel leuk, nu ben ik er bang voor.
✿ Aan mijn telefoon ben ik niet zo verslaafd, maar aan mijn laptop wel!
✿ Vroeger dacht ik altijd dat ik in de herfst jarig was, maar dat is helemaal niet zo. Haha!
✿ Toen ik 5 was heb ik een keer kappertje gespeeld op mijn eigen haar. Mijn hele pony was eraf!
✿ Sven Kramer is mijn achterneef, maar ik ken hem niet persoonlijk. Want mijn familie is best groot als   je alle 'achter-familie' ook mee telt.

Dit zijn de 15 bloggers die ik nomineer:

✿ Cindy (www.cindylee.nl)
✿ Kim (www.kimbero.nl)
✿ Alies en Arjanne (www.a-en-a.blogspot.nl)
✿ Saskia (www.twinkelbella.nl)
✿ Desir√© (www.foodiesfavorites.com)
✿ Manon (www.manonmiaow.nl)

Nou het was een hele klus om 15 bloggers geschikte bloggers voor mijn nominatie te vinden. Maar het is me gelukt. (; Nu moet ik alle genomineerden laten weten dat zij deze tag zullen moeten doen, en dan is mijn taak volbracht. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om iets meer over mij te weten te komen, wil je mij nou nog beter leren kennen, dan kun je een kijkje nemen op mijn artikel waarin ik 30 random facts about me vertel! 
Het is trouwens ook een goed idee om een kijkje te nemen op de blogs van de meiden hierboven. (;

Byee,
Annerieke
✿✿✿

7 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de nominatie! Als je verder op men blog kijkt zie je dat ik al zo'n artikel daarover heb gemaakt x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Lief dat je me genomineerd hebt, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BeautyFlashx
    Graag gedaan! Ohh dat kan kloppen, nouja dat scheelt dan weer tijd (;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah super lief dat je me hebt genomineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!