29.8.14

QUOTES #2



Hey allemaal! Jullie weten misschien wel dat ik heel erg van quotes houd. (Sommigen van jullie herinnen misschien nog wel mijn vorige artikel over quotes, dat was in April, wat vliegt de tijd!) Quotes zijn kleine tekstjes met vaak een hele mooie betekenis. Soms zijn er quotes die mij heel erg aanspreken, me aan het denken zetten of die ik heel erg mooi vind. Vandaag wil ik een aantal daarvan met jullie delen, dus let's go!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

'Every day my goal is to make someone smile.'

Soms zie ik iemand die de hele dag al alleen is, en niet aan het genieten. Het geeft zo'n fijn gevoel als je dan zo iemand vrolijk hebt gemaakt, ookal is het maar een kleine glimlach. 


Deze quote hierboven vind ik heel bijzonder. Ik ben van school veranderd dit jaar, en daardoor zie ik al mijn klasgenoten en vriendinnen die ik op mijn vorige school ontmoet heb veel minder. Als ik terug kijk op alle dingen die we beleefd hebben de afgelopen jaren, besef ik me dat ik het meest dankbaar ben voor alle kleine dingetjes. 



'The past is history, the future is a mystery but today is a gift, that's why we call it the present.'

 Gister dat was gister, vandaag dat is vandaag, en wat de dag van morgen brengt, dat is de vraag. 
Leef in het nu! Dat doet me denken aan een quote die ik laatst las:

'Welke dag is het vandaag?' vroeg Poeh
'Het is vandaag.' piepte Knorretje
'Mijn lievelingsdag' zei Poeh

Zo simpel, maar toch zo bijzonder. Ohh ik houd van quotes!


Dit bewijst wel weer waarom je nooit moet opgeven, en vooral blijven doen wat je leuk vindt.


'The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.'

Probeer niet beter te zijn dan een ander, maar verbeter jezelf. 'Be yourself, but be your best self'



Deze quote vind ik heel mooi, omdat mijn moeder altijd zegt: 'Waar ik ook ben, ik zal altijd bij je zijn.' Bij het lezen van deze quote besef hoe lief dat eigenlijk is, en hoe blij ik ben met haar.



Dat waren dan alweer alle quotes, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, en misschien heeft het jullie wel aan het denken gezet! Mij in ieder geval wel. Misschien dat ik wel vaker quotes met jullie ga delen, laat eventjes weten in de reacties of jullie het leuk vonden!

byee,
Annerieke

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Ik houd ook echt veel van quotes, mijn favoriete is deze: 'Let your smile change the world, don't let the world change your smile.'
    Bezoek ook eens mijn blog!
    www.jorineslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!