7.8.14

TEKENING: JOE SUGG


Hey allemaal! Het is al een eeuwigheid geleden sinds ik voor het laatst een tekening met jullie deelde. Hoog tijd voor een nieuwe dus! Een paar weken geleden heb ik Joe Sugg getekend. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, hij is namelijk een hele bekende youtuber. En voor wie hem nog niet kende, maak kennis met Tatcher Joe. Joe is 22, hij woont in Londen en heeft meer dan 2,5 miljoen (!) abonnees op youtube. Bekijk hier Joe's youtubekanaal: TatcherJoe


Joe is trouwens ook het broertje van Zoe Sugg (Zoella), die ook een youtubekanaal heeft. En Zoella heeft meer dan 5,5 miljoen abonnees. Wow. Bekijk hier Zoe's youtubekanaal: Zoella


Het was trouwens niet mijn bedoeling om Joe exact na te tekenen, maar realistisch met mijn eigen twist eraan. Ik had het namelijk ook gewoon een foto over kunnen trekken, maar dat was niet mijn doel haha.

Hopelijk vonden jullie het leuk, persoonlijk vond ik het hele uitdaging om Joe te tekenen. Want portret tekenen is best moeilijk, omdat de verhoudingen al snel niet meer kloppen! Maar ondanks dat ben ik best tevreden over het resultaat. Ik ben geen professionele kunstenaar natuurlijk haha!

Liefs,
Annerieke

1 opmerking:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!