2.8.14

GEKLEURDE EYELINER


Hey allemaal! Vandaag ga ik het met jullie hebben over gekleurde eyeliner. Een poosje geleden kreeg ik een gekleurd oogpotlood opgestuurd, een turkooise van l'oreal. Mijn eerste reactie was een beetje dubbel, aan de ene kant vond ik het echt heel mooi, maar ik vroeg me wel af of ik het zou gaan dragen. Want gekleurde eyeliner is wel gewaagd, maar ook heel mooi. Het enige probleem is dat meningen verschillen, en dat niet iedereen het mooi zal vinden. Maar goed, het gaat er nu om wat wij (jullie als lezeressen en ik) ervan vinden. 
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Een subtiel lijntje onder of boven je oog met een gekleurde eyeliner vind ik echt heel mooi. Vooral voor de zomer vind ik het echt heel vrolijk, fris en kleurijk. 


Je kan ook verschillende kleuren gebruiken, zoals hier op deze foto. Ik vind het heel mooi dat de kleuren uit dezelfde kleurenfamilie komen en dus een beetje bij elkaar horen, maar eigenlijk ook niet omdat het totaal verschillende tinten zijn.


Je kan het zo opbouwen als je zelf wilt, maar zoals de foto's hierboven vind ik het toch wel echt te. Je zult dit mij echt nooit zien dragen haha! Met make-up ga ik sowieso nooit heel uitbundig, ik houd het liever een beetje subtiel. (Die foto rechts onderaan doet me heel erg aan frozen denken, dat paars als Elsa's jurk en dat blauw met wit de sneeuw op de achtergrond hahaha!)


Ik vind het heel mooi als je een lijntje met je gekleurde eyeliner/oogpotlood zet, en daarna daarover heen (zo dicht mogelijk bij je wimper rand) een dun lijntje met zwarte eyeliner zet. Zo is je gekleurde eyeliner niet overheersend, maar geeft het toch een beetje een kleurrijke en frisse touch aan je look! 



Ik vind de gekleurde eyeliner echt perfect voor de zomer, zolang het een beetje subtiel blijft. Wat vind jij van gekleurde eyeliner? Laat het achter in de reacties! (:

Liefs, 
Annerieke

2 opmerkingen:

  1. Ja klopt! Subtiel is erg mooi, ik vind het wel wat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind het heel mooi! Weer 'ns wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!