16.7.14

TMI TAG




De laatste tijd ben ik veel buiten, want ik heb vakantie en het is super lekker weer, woehoe! Maar daardoor heb ik wel al heel lang geen artikel meer online gezet... Het voordeel daarvan is dat ik veel ideetjes heb voor nieuwe artikelen, en er dus veel nieuwe aan komen binnenkort. Maar goed hier is dan eindelijk een nieuw artikel! Een tag die ik al heel lang wil doen is de TMI (To Much Information) tag en vandaag is het tijd dat ik die eens ga doen. Ik waarschuw je alvast: het zijn 50 vragen dus dit wordt een lang artikel!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

1. Wat draag je?
Ik draag een rode skaterskirt van H&M en een gestreepte kroptop.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee

4. Hoe lang ben je?
Ehh geen idee eigenlijk, ik moet me binnenkort maar weer eens gaan meten.

5. Hoeveel weeg je?
Dit zeg ik liever niet, zodat andere meiden zich niet gaan vergelijken.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nope, niet eens gaatjes voor oorbellen.

8. OTP?
?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik vind Nina en Vincent van GTST heel leuk samen, maar volgend seizoen gaan ze waarschijnlijk uit elkaar.. In de cliffhanger kwamen ze erachter dat ze neef en nicht zijn.

10. Wat is je favoriete serie?
GTST!


11. Wat is je favoriete band?
Ik heb niet echt een favoriete band.

12. Wat mis je?
Mijn oude basisschool leventje, veel minder stress en ingewikkelde dingen.

13. Wat is je favoriete liedje?
Rather be en Counting Stars, maar het wisselt een beetje.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 14, maar bijna 15! (Oke dat duurt nog 2 maanden, maar toch haha.)

15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Lief, betrouwbaar en humor.

17. Wat is je favoriete quote?
Hakuna Matata. By far de beste quote ever.


18. Wat is je favoriete acteur?
Ik heb eigenlijk niet een favoriete acteur..

19. Wat is je favoriete kleur?
Blauw.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Gewoon normaal i guess? Het verschilt gewoon of je een achtergrondmuziekje wil of dat je wil dansen.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Eigenlijk heb ik niet een vaste plek waar ik heen ga.

22. Hoe lang douche je?
Lang... Een half uur of zo?

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een uur, maar dat is ook met ontbijt erbij enzo.. Ja ik weet dat het echt lang is haha!


24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet!

25. Wat is een turn-on?
Vaak details, de manier hoe iemand kijkt of doet.

26. Wat vind je een afknapper?
Roken, dat vind ik echt verschrikkelijk.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal.

28. Heb je angsten?
Ja, spinnen.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
The Fault in our Stars, die film is zo zielig, maar wel heel mooi!


30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Geen idee eigenlijk...

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heb geen YouTube kanaal.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Dat was een Engels boek dat ik van school moest lezen voor een toets. De naam ben ik vergeten, gelukkig, want het was een vreselijk boek.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
GTST (:

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn ouders, net nog.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Juliet, dat is mijn beste vriendin. :)

36. Wat is je favoriete eten?
Pizza Hawaï.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Londen, dat lijkt me echt een leuke stad.

38. De laatste plaats waar je was?
Behalve waar ik woon, was dat in Groningen. Ik ging met Juliet shoppen en naar de bioscoop.

39. Heb je een crush?
Nee.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Tellen huisdieren?

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat weet ik niet meer, misschien maar goed ook haha.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Citroen. Maar eigenlijk houd ik niet zo van snoepjes.


43. Welke instrumenten speel je?
Toen ik een jaar of zes was speelde ik blokfluit (ja je moet ergens beginnen), tot sinds een poosje geleden piano.

44. Wat is je favoriete sieraad?
De ketting die ik altijd om heb.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Tennis, met mama.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ehh.. Volgensmij Rather Be

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb geen favoriete openingszin to be honest: ik vind ze allemaal vreselijk.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nope, volgens mij heb ik helemaal nooit een openingszin gebruikt.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Toen ik met Juliet naar Groningen ging, we gingen shoppen en naar de bios. Maar dat had ik al verteld.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem graag wil doen! Laat het even achter in de reacties als jij hem ook hebt gedaan, dan ga ik het lezen!

Dit was dan de TMI-tag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!


Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!