28.7.14

PLAID BLOUSE INSPIRATIE


De plaid blouse (misschien ken je hem beter als 'de cowboy-blouse') is een super leuk item voor het najaar (en back to school!) . Ja, ik weet dat het nog zomer is, maar de najaarscollectie komt er al aan! Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar ik ben altijd heel blij als ik allemaal leuke laarsjes, truien en skinny jeans in de winkels zie liggen. Want ja, dat mis ik stiekem toch wel een beetje in de zomer! Oeps ik dwaal af. Vandaag ga ik jullie leuke inspiratie van de plaid blouse geven. Let's gooo!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

De plaid blouse wordt vaak gecombineerd met simpele items. Meestal items in donkere kleuren, zo wordt je blouse het prachtstukje van je outfit. Anders wordt het echt een kermis wordt als je nog meer (vel) gekleurde items draagt, omdat deze blouse best opvallend is.


Ook heel leuk bij de plaid blouse zijn gewone oude vertrouwde jeans. Want ja, wat combineert er nu niet met jeans? Deze look is heel casual, maar niet per sé saai.


Ook leer combineert heel leuk met de plaid blouse vind ik. Dat maakt de 'casual' blouse wat stoerder. Wat ik ook heel mooi vind is om je blouse helemaal omhoog te knopen en een ketting onder het kraagje te dragen, zoals op de afbeelding hierboven.


De plaid blouse is er natuurlijk ook in andere kleuren dan rood! Vaak zie je grijstinten of blauw met wit.


Tip voor bij een grijze plaid blouse: Houd je outfit simpel qua kleur en knal met één vel gekleurd item. De rode plaid blouse is van zichzelf al een opvallend item, maar de grijze plaid blouse is qua patroon druk, de kleur zelf niet. Daarom is dan een opvallend item erbij wel weer mooi.


Dat was het dan alweer! Wat vind jij van de plaid blouse? Heb je er een, of ga je een kopen? Laat het me weten in de reacties!

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!