3.7.14

DE SKORT, HOT OR NOT?



Over sommige kledingstukken zijn de meningen verdeeld, je vindt het mooi, of juist verschrikkelijk lelijk. Er zijn een paar kledingstukken waarover de meningen nogal verdeeld zijn. Een daarvan is de skort, en daar wil ik het vandaag over hebben.
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Als je veel met fashion bezig bent, is je misschien de skort al opgevallen.
Veel fashion bloggers en gewone meiden dragen hem, het is echt een trend.
Kende je hem nog niet? Maak dan kennis met de skort:
Het korte broekje dat op een rokje lijkt. 
De naam is een mix van skirt en short, ik vind dat het een beetje raar klinkt haha.

Ik vind de skort een heel chique kledingstuk. Dat komt 
denk ik door de puntige onderkant van de skort. Ik zou
hem niet snel naar school dragen, maar voor speciale 
gelegenheden vind ik hem zeker hot.

skirt flower zara skirt skort crisscross ebony lace ebonylace.storenvy ebonylace-streetfashion shorts floral white colours colors short short skirt floral purple blue skirt floral skort skort girly pretty summer outfits white skort blue cute purple blue white floral skirt blue, white, purple, skirt, shirt short, skirt, white, flower, blue white floral shirt patern violet wrap skirt ponte tumblr white floral skort design pink turquoise colourful symmetrical white skirt color , purple , skirt , short flower summer outfits flowered

Een groot nadeel is wel dat de skort moeilijk te combineren is. 
Daar is opzich niks mis mee, maar dat betekent wel dat je met
de skort flink de plank mis kan slaan... Het voordeel daarvan 
is dat veel meiden het niet durven dragen, en dat jij als je het 
wel aan durft veel hoofden doet omdraaien. Positief uiteraard.

Ik vind de skort hot. Wat vind jij van de skort? Hot or not?

Liefs, Annerieke

4 opmerkingen:

  1. Hey!

    Je hebt echt een mooie lay-out!
    Hoe krijg je: meer lezen >> ... ?
    Het ziet er mooi en overzichtelijk uit alleen ik zou niet weten hoe ik het voor elkaar kan krijgen, gebruik je css of html tag? Want daar ben ik niet bepaald bekend mee..
    Btw, wat een leuk artikel!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jasmijn Meiqi
    Hey!

    Dankjewel, ik vind het leuk om wat te experimenteren met mijn lay-out. En nee ik gebruik niks ingewikkelds, gewoon bij Sjabloon en indeling pas ik dingen aan haha. Er staan filmpjes op youtube over hoe je je lay-out mooi kan maken, die hebben mij ook geholpen.

    En dat meer lezen is heel gemakkelijk, als je een artikel typt dan klik je het gescheurde papier icoontje aan wanneer je op het punt bent dat je 'meer lezen' wilt laten zien (;

    Byeee,

    Annerieke
    ✿✿✿

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!