27.7.14

DE BLOKJESTREND HOT OR NOT?

Over sommige trends zijn de meningen verdeeld, je vindt het mooi, of juist verschrikkelijk lelijk. Smaken verschillen nu eenmaal! Een zo'n trend  is de blokjestrend en daar wil ik het vandaag over hebben. 


- In dit artikel ga ik vooral uit van de blouse met blokjespatroon, maar er zijn natuurlijk veel meer kledingstukken met de blokjestrend. -


H&M

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Deze blouse kwam ik tegen in de H&M een poosje geleden. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moest denken. Aan de ene kant deed het me denken aan wiskunde (not dus), maar aan de andere kant vond ik het ook wel weer leuk (hot!). Toen ik een paar dagen daarna ook meiden bij mij op school blouses met een blokjespatroon zag dragen, vond ik het eigenlijk heel leuk staan! 

Forever21

Eigenlijk vanaf die ene keer dat ik zo'n blouse in de H&M zag hangen, zie ik ze echt overal. Ik kon vanaf toen echt niet in een kledingzaak komen zonder dat ik een geblokt blouse zag. Voor mij was het dus al snel duidelijk dat er een trend op komst was haha. 

Asos

Behalve de simpele lijntjes zijn er natuurlijk nog veel meer varianten. We kennen bijvoorbeeld allemaal de plaid blouse wel (de naam misschien niet), dat is in feite ook een blokjes blouse. 

-dit is een plaid blouse-

Asos

Persoonlijk vind ik het een hele mooie en rustige print. Zonder al teveel poespas, maar ook niet saai. Ik zeg dus: Hot!

Wat vinden jullie van de blokjestrend, hot or not? Zou jij het dragen?

Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!