29.7.14

30 FACTS ABOUT ME


Hey allemaal! Vandaag ga ik jullie 30 dingen dingen vertellen over mij. En het zijn echt geen levensverhalen, maar gewoon random dingen. Hopelijk vinden jullie het leuk. Laten we snel beginnnen! 
  1.  Mijn tweede naam is Elisabeth. 
  2.  Ik ben nog nooit verhuisd.
  3.  Ik drink best wel veel thee.
  4.  Ik heb heel lang pianoles gehad, en ik kan het ook spelen, maar kan niet echt noten lezen..
  5.  Ik ben dol op granaatappel. 
  6.  Ananas vind ik echt heerlijk, maar ik krijg altijd een prikkelend gevoel in mijn mond ervan dus ik ben bang dat ik licht allergisch ben. Maarja ik blijf het gewoon eten hahaha!


  7.  Bij kiwi heb ik dat trouwens ook.
  8.  Mijn moeder lust geen kaas, en dat snap ik echt niet.
  9.  Vroeger schreef ik altijd in vriendenboekjes dat mijn haar wit was, dat was het echt bijna.
  10.  In de pizzeria bestel ik altijd pizza hawaii.
  11.  Ik lust geen melk, dus ik drink altijd karnemelk. En dat lust ik wel haha.
  12.  Ik ben de laatste tijd echt mega hard gegroeid. 
  13.  Mijn haar is best wel dun, en er zit geen volume in..
  14.  Na de zomervakantie ga ik naar een andere school. En nee niet naar de brugklas maar naar havo 4.
  15.  Thuis eten we eigenlijk (bijna) altijd biologisch.
  16.  Ik ben dol op de H&M.
  17.  Volgensmij ben ik best wel verslaafd aan mijn laptop.. 
  18.  Ik houd van tekenen, als ik tijd heb zit ik echt de hele avond te tekenen.
  19.  Voordat ik deze blog maakte, blogte ik stiekem al een jaar anoniem op girlscene. Ik heette daar  la petite fleur
  20.  Ik houd niet van romige dingen zoals pudding, maar wel slagroom(taart) en soesjes.
  21.  Ik praat echt (te) veel.
  22.  Soms ben ik eigenwijs, maar dat ben ik alleen als ik weet dat mijn beslissing de juiste is hahah.
  23.  Ik heb nooit iemand gepest, en ik ben zelf ook nooit gepest. :)
  24.  In klas 1 zag ik eruit alsof ik 10 was. 
  25.  Ik zit niet op een sport, maar ik wil wel graag meer gaan sporten na de vakantie.
  26.  Dansen, dat is iets wat ik echt niet kan. 
  27.  Mijn favoriete vak op school is beeldend! 
  28.  Veel mensen denken dat ik heel lenig ben, maar eigenlijk kan ik niet eens mijn tenen aanraken met gestrekte benen. Dus lenig ben ik niet, echt niet.
  29.  Ik kan ook de radslag niet, ik ben namelijk veel te bang dat ik door mijn armen zak.
  30.  Ik heb 6 jaar les gehad in wedstijdschaatsen. 
Dat waren dan alle 30 dingen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om '30 random facts about me' te lezen. Nu kennen jullie mij weer een beetje beter haha! Laat het in de reacties achter als jij deze tag ook gedaan hebt, of gaat doen. Dan ga ik het zeker lezen. (;

Liefs, Annerieke


DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb dat ook met ananas en kiwi.. op het gegeven moment kan je gewoon niet verder eten omdat het zo erg prikt maar je doet het wel gewoon omdat het zo lekker is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jasmijn Meiqi
    Haha, klopt!
    Gelukkig ben ik niet de enige (:

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!