29.6.14

LA PLUIE


De outfit van vandaag! Toen ik de foto's wou gaan maken was het stralend weer, maar toen ging het regenen. (En het duurde echt super lang) Uiteindelijk werd het toch weer droog, dus had ik dus de kans om deze foto's te maken. Kijk je mee?

Voordat het ging regenen had ik het spijkerjasje niet aan, maar omdat het toch een beetje fris was geworden besloot ik dat ik toch iets warmers aan moest. De outfit doet me eigenlijk een beetje aan Frankrijk denken. Misschien komt dat door hoe ik mijn haar draag? Ik heb geen idee. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat de outfit niet helemaal zwart wit is, maar toch nog een beetje kleur heeft door het spijkerjasje. Tot zover spijker kleur is dan. Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs, Annerieke

Spijkerjack - H&M
Skater skirt - Primark
Crop top - ? 
Schoenen - Converse All Stars
Ring - SIX

1 opmerking:

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!