25.6.14

FOTOLIJSTJES MUUR


Hey allemaal! 
Af en toe denk ik na over hoe ik mijn kamer leuker kan maken. Jullie kennen vast wel die foto's op tumblr, pinterest ect. van muren met fotolijstjes in alle kleuren, maten, en vormen. Persoonlijk vindt ik dat echt heel erg mooi, dus ik denk erover om het zelf ook te maken in mijn kamer. Maar voordat ik dat ga doen wil ik wat inspiratie opdoen, en dat ga ik vandaag met jullie delen. Let's go! (:
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ


Als je al die kleurtjes net wat té druk vindt, kun je ook voor witte fotolijstjes gaan. Dat is net wat rustiger maar geeft toch een heel leuk effect. Wat je ook kan doen: gekleurde foto's, of plaatjes met een print in de lijstjes doen, dan is het net iets vrolijker.


Maar houd je wel van een wat drukker en speelser effect, dan kun je natuurlijk ook allemaal verschillende fotolijstjes gebruiken. Kleine, grote, zwarte, witte, blauwe, smalle, brede en ga zo maar door. Dan krijg je een beetje het effect van hierboven. 



En dan is er nog keuze 3, voor als je het een beetje geordend wil hebben, en niet te opvallend, maar toch niet te saai. Ga dan voor fotolijstjes in dezelfde kleur en dan verschillende formaten, zo heb je het simpel maar toch origineel!




Een tijdje geleden maakte ik een blog met 'metallic inspiratie', als je die gelezen hebt, weet je dat ik dol ben op metallic. Je had misschien deze tip al aanzien komen: kies fotolijstjes in metallic! Dat vind ik ook voor dit een goede keuze omdat het een chic effect geeft, maar niet te aanwezig. 


En tot slot een tip voor de fotolijstjes zelf. In winkels zoals IKEA hebben ze hele leuke fotolijstjes, maar je bent vele malen voordeliger uit als je tweedehands fotolijstjes koopt. Bij jou in de buurt zit vast wel een kringloopwinkel, daar kun je kiezen uit veel verschillende, goedkope fotolijstjes. En als je de kleur niet zo mooi (meer) vindt, kun je ze altijd verven. 

Dit waren mijn tips en inspiratie voor een muur met fotolijstjes. Vond jij dit leuk om te lezen, heb jij zelf nog tips, heb je inspiratie opgedaan, of ga jij dit zelf ook in je kamer maken? Laat het dan achter in de reacties hier beneden, ik vind het leuk om te lezen wat jullie vinden. 

Liefs,
Annerieke

4 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Ik wil ook graag zo'n foto muur, maar ik ben bang dat ik ze na een tijdje niet meer leuk vind en dan allemaal gaten in mijn muur heb! Ik denk er dus nog even over na ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee! Daar kunnen mijn 5 fotolijstjes niet tegenop ;)
    XXX
    Arjanne -A&A-

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!