21.6.14

DIT BEN IK (RANDOM VRAGEN TAG)

You had me at Hi... picture on VisualizeUs on we heart it / visual bookmark #16725837





Ik vertel jullie altijd over van alles, maar vrijwel nooit over mijzelf. Vandaag gaan we daar verandering in brengen. Ik heb deze tag opgezocht en alle vragen beantwoord, zo kunnen jullie mij een beetje beter leren kennen. Enjoy!


DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ


1 Wat is je favoriete eten?
Dat is makkelijk, zonder twijfel pizza ( hawaii )

2 Waar ben je bang voor?
Spinnen vind ik vreselijk.

3 Wie is je favoriete artiest?
Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete artiest, maar ik vindt popmuziek heel leuk.

4 Kan je goed zingen?
Als ik mijn omgeving moet geloven: ja. Maar zelf vind ik mijn stemgeluid vreselijk.

5 Waar droomde je vannacht over?
Oeii, moeilijk. Dat kan ik me niet meer herinneren.

6 Wat vindt je van make-up?
Ik houd van make-up! Als je het mooi kan aanbrengen en met mate vooral (op zo'n manier dat het effect heeft maar het niet obvious is dat je je gezicht hebt vol geplamuurd), dan vind ik het mooi.

7 In welk land was je laatste vakantie?
Dat was afgelopen voorjaarsvakantie in Zwitserland.

8 Waar ga je de eerst volgende vakantie naartoe?
Frankrijk en Spanje!

9 Wat zit er aan de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Drie schilderijen, en zes ramen.

10 Met wie heb je voor het laatst gebeld?
Dat was denk ik met Juliet, mijn beste vriendin (:



11 Wanneer heb je voor het laatst je beltegoed opgewaardeerd?
Ik heb een abonnement dus ik waardeer mijn beltegoed nooit op!

12 Houd je van wafels?
Ja, best wel. Ik eet ze alleen niet vaak.

13 Wat is je ringtone?
Mijn telefoon staat altijd op stil of trillen, dus ik heb geen idee haha. (Ik mis dus ook altijd mijn oproep als ik gebeld wordt. Oepsie)

14 Welke dag is het vandaag?
Het is vandaag zaterdag 21 juni 2014

15 Is er iets bijzonders aan deze dag?
Niet dat ik weet haha. (Ik krijg net te horen dat het vandaag de langste dag is)


16 Wat is je grootste blunder ooit?
Hahaha nou ik heb een heleboel blunders, maar als ik een moet kiezen was mijn grootste denk ik toen ik een jaar of tien was: ik was met mijn buurmeisje aan het spelen en ze maakte een radslag zonder handen op de trampoline. Toen vloog ze eraf richting mij, en ik probeerde haar te stoppen. Daardoor viel ik zelf in de vijver ( er zat geen water in gelukkig hahahhaha). We kunnen er nog steeds heel hard om lachen!

17 Wat doe je allemaal op een ei?
Zout, en meestal ook iets van bieslook of een ander kruid. En natuurlijk een broodje met boter.

18 Houd je van sushi?
Eigenlijk niet echt. Sommige sushi vind ik wel lekker, maar de meesten niet.

19 Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Vanochtend.

20 Wat was het laatste wat je keek op tv?
Dat was het WK Nederland tegen Australiƫ. Ik kijk ook altijd gtst maar dat doe ik op mijn laptop dus dat telt niet haha.



21 Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
14:00

22 Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
Het is 13:52, wow bijna goed haha.

23 Heb jij facebook?
Ja, alleen nog niet zo heel lang. Ik doe er eigenlijk ook niks op.

24 Wat vind jij de leukste soort filmpjes op youtube?
Ik vindt alle filmpjes van de mensen waar ik op geabonneerd ben heel leuk. Dat zijn: Tatcher Joe, Zoella, VeraCamilla, lifesplash, FEMME, Macbarbie07, DisforDazzle, Furtjuh, Luxy Hair, en cutegirlshairstyles. Heel veel verschillende dingen dus!

25 Wil je nog iets kwijt?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat het me vooral weten als jij deze tag ook hebt gedaan. (:


Liefs, Annerieke

3 opmerkingen:

  1. Heyy!

    Leuke tag, ik denk dat ik hem ook ga doen op mijn blog ;)
    Ik heb zelf nog niet lang een blog, maar ik had een vraagje.. Hoe krijg je die foto's aan de onderkant van je pagina? Het ziet er echt super leuk uit!

    Ik heb zelf ook geen Youtube kanaal maar kijk wel graag filmpjes, eigenlijk volg ik dezelfde mensen als jou maar ik vind zelf Thatsheart en TessChristine ook leuk :)

    Pizza Hawaii <3

    xoxo,

    Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jasmijn Meiqi

    Hey! Ik heb een collage gemaakt van die foto's, en daarna gewoon toegevoegd bij "indeling" als foto. (;

    ✿✿✿

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!