17.6.14

DE TUINBROEK | HOT OR NOT

clothes | via Tumblr

Over sommige kledingstukken zijn de meningen verdeeld, je vindt het mooi, of juist verschrikkelijk lelijk. En er zijn een paar kledingstukken waarover de meningen nogal verdeeld zijn. Een daarvan is de tuinbroek, en daar wil ik het vandaag over hebben. 

De tuinbroek, hot or not?
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Ik denk dat veel mensen een tuinbroek lelijk vinden omdat; als ze er mensen mee zien, het er niet leuk uitziet. Maar dat is echt alleen omdat sommigen het moeilijk vinden om kledingstukken te combineren. En ik geef toe, met dit item is het echt erop of eronder.


Bij een tuinbroek is het belangrijk dat je de rest van je outfit simpel houdt. Combineer het met een wit of grijs shirt. Misschien een beetje gewaagd, maar je kunt het ook combineren met een shirt met simpele print. (Wit met streepjes, hartjes, of stipjes!)



outfit-crop-top-sweater-white-overall-denim-tuinbroek-how-to-wear-fashion-blog-hoe-dragen-naveltrui
OVERALLS are all the rage this year! The 90's staple piece is back and I am ready to rock this look.    To get a more updated look, wear it with a pair of Chuck-Taylors or a pair of sophisticated loafers. Most importantly, wear it with what makes you feel comfortable because this is what fashion is all about.

Persoonlijk vind ik tuinbroeken met korte pijpen leuker als met lange, maar dat komt denk ik doordat het echt een zomeritem is. (En in de zomer zijn veel korte broekjes)

Kortom: wees niet te onzeker om het te dragen en geef de tuinbroek een try.
Het is een uitdaging om het goed te combineren, maar dat is geen probleem, toch?


Liefs, Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!