4.5.14

Zonnebrillen

Hey allemaal, een paar daagjes geleden was ik in de Forever21 in Amsterdam. Ze hadden daar veel verschillende zonnebrillen te koop, maar ik merkte dat het nog best wel precies komt welke zonnebril je kiest. (Ik ben nog opzoek naar mijn perfecte zonnebril, dus als je nog tips hebt hoor ik dat graag!) Maar omdat het zo precies komt, leek het mij een goed idee om eerst inspiratie te geven, want welke zonnebrillen zijn er eigenlijk?

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Als eerste de vorm hierboven. ^
Ik weet eigenlijk niet of die vorm echt een naam heeft, maar ik noem het de tumblr-bril haha. Want ik zie altijd van dit soort foto's:
Vintage sunglasses

fashion florence on We Heart It.

Dan is er ook de Ray-Ban vorm (zoals ik die noem). Persoonlijk vind ik deze heel tof! Ray-Ban is helaas heel duur, maar er zijn ook veel neppe Ray-Ban's te koop gelukkig.


De pilotenbril! Een hele bekende, maar eigenlijk vind ik hem niet eens zo heel bijzonder haha. Sommige mensen staat hij wel heel mooi hoor, maar het is niet mijn favoriet.
Blu Moon Heart Shaped Sunglasses
De hartjesvorm zonnebril, aw zo lief. In nederland zie ik hem vaker met een dun, zilver montuur, maar  deze dikkere rode vind ik nog mooier!
tumblr_mfu9tz46hI1rhq8bbo1_500_large.jpg

De ronde zonnebril vind ik ook zo leuk. Nadeel is wel dat hij niet bij iedereen staat, dus lucky you als hij je mooi past!
Gorg! Messy/good hair with a cute outfit and accessories is probably better than dressing up most of the time

De cat eye vind ik een twijvelgevalletje. Sommige mensen vinden hem mooi, andere vinden hem verschrikkelijk. Ik zit er een beetje tussenin denk ik. 

Nu nog een beetje uitleg welke zonnebril bij welke gezichtsvorm staat:



Weet je niet wat die figuurtjes voorstellen? Dat zijn de gezichtsvormen, daarover hier nog een foto:
Pick a hat and hairstyle to match your face shape.


1 opmerking:

  1. Super! Ik hou van model 'tumbr bril'. Zelf heb ik ook geen idee hoe ze heten. Leuke blog!!
    XXX
    Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!