17.5.14

ZOMERDRANKJE



Het is heerlijk weer de laatste dagen, en het wordt nog warmer! Jippie! Bij warm weer moeten we veel drinken, maar het mag wel lekker zijn, toch? Ik heb dit drankje vorige zomer zelf bedacht en ik vond het super lekker! En het leukste is: je kan het heel gemakkelijk zelf maken, zonder ingewikkelde zoetstoffen!


DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Wat heb je nodig?: frambozen, honing, siroop, water, een stamper en een glas.
~We beginnen met de frambozen. (Het lekkerste is om in de zomer frambozen uit je tuin te plukken, maar frambozen groeien helaas alleen in de zomer) Was deze voordat je gaat beginnen Let op! Er kunnen beestjes in zitten!
~Je doet ongeveer 7 gewassen frambozen in een glas. Met de stamper stamp je de frambozen fijn, want je wilt geen stukjes in je drankje!
~Als je een geprakt laagje frambozen in het glas hebt liggen, komt het geheime ingredi├źnt : honing! Gebruik niet te veel, dan word het te zoet!
~Nu doe je een scheutje siroop in je glas, zelf gebruik ik vaak roosvicee
~Je vult nu je glas bij met water, en voillaaa je zomer ( of lente) drankje is klaar!
Veel succes, laat even weten of het gelukt is ;) 
byee, 
Annerieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!