4.5.14

ROOM DECORATION



Hey Allemaal, het leek me leuk om jullie wat room decoration ideetjes te geven. Ik heb een aantal plaatjes opgezocht op internet die ik erg leuk vind, en die ga ik vandaag met jullie delen. Ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit op doen, wat jullie bijvoorbeeld weer kunnen gebruiken om jullie eigen kamer leuk te maken!
DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

Fotolijstjes

IMG_4477

De fotolijstjes hiernaast en hieronder komen van https://www.etsy.com/shop/goldprintsandmore. En voor de mensen die het zich al afvroegen, ja de linker foto komt van Jiami's blog (lifesplash.nl)

Love is the new black - digitale printPrintable Chanel no.5 printPrintable Do What You LoveRoze waterverf flamingo poster



Door fotolijstjes op de muur te hangen, kun je je kamer personaliseren, of gewoon de muur een beetje meer opvullen. Zo wordt je kamer een stuk gezelliger en minder kaal. De printjes die je erin doet kun je goed afstemmen op de rest van je kamer, door zelf op internet leuke plaatjes te zoeken, of zelf iets te maken om erin te doen. Verder kun je er natuurlijk ook leuke quotes in doen die jou aanspreken, of foto's gebruiken die je herinneren aan leuke gebeurtenissen. Ik heb ook een artikel op mijn blog staan vol met tips en ideeën wat betreft fotolijstjes. Dat artikel kun je hier vinden.

Kussens 


SVARTTALL Kussenovertrek IKEA Door de rits is de hoes makkelijk afneembaar.     
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00289713/                                                                
BLÅVINGE Kussenovertrek IKEA Door de rits is de hoes makkelijk afneembaar.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10261619/

Kussens kunnen een slaapkamer meer kleur geven, of minder saai maken. Heb je bijvoorbeeld een effen dekbedovertrek? Dan kun je deze opvrolijken door verschillende kussentjes neer te leggen. Maar je kan ze natuurlijk ook gebruiken als je een bank in je kamer hebt staan, of een grote stoel die wel wat extra's kan gebruiken.

En tot slot nog wat inspiratie!








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!