1.5.14

Jeans inspiratie


We love colored jeans.  We hope to get some for Chanukah. All the colors in this outfit look awesome with the pants. 

Een poosje geleden maakte ik een blog over fashion inspiratie, en dat vond ik heel leuk om te doen. Dus ik dacht, waarom zou ik dat niet nog een keer doen? Deze keer vooral met foto's van jeans, maar ook gekleurde-, en broeken met prints. Gewoon, voor de inspiratie (:

DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

A blazer can dress up a typical outfit of jeans and a t-shirt. Seriously, how amazing is this blazer!? from:  modernhepburn.tumblr.com

Bed,Boots,Coturno,Cute,Fashion,Flowers,Model,Girl,Jeans,




Ripped jeans, white tee, white blazer

1 opmerking:

  1. leuke blog! en goede inpiratie:)
    bezoek ook mijn blog: :)
    girlsblogforgirlz.blogspot.com
    alvast bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!