29.4.14

3x Lente nagellak

daniella caruso / week 21 / nail polish theme
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
I love lining up all my nail polish bottles in tonal order. Friday night organization party yewww!


Het is lente, en dat betekent vrolijke nagellak kleurtjes! Nagellak, nagellak, en nog eens nagellak. Ik heb 3 van mijn favoriete kleurtjes uitgekozen, en 2 topcoats. Laten we beginnen (:


Als eerste deze lichtblauwe nagellak van HEMA. Het is nummer 833, een hele mooie pastelkleur. Persoonlijk vind ik dat deze kleur heel mooi combineert met een spijkerbroek, en ook met wit. Kortom, perfect voor de lente.


Alweer HEMA, kan iemand al raden wat mijn favoriete nagellak winkel is? En ja het is ook alweer een blauwe, lekker origineel Annerieke. Op de foto lijkt deze kleur ook pastel, maar eigenlijk is het een best wel felle kleur. Het is nummer 835. Deze nagellak vind ik heel mooi bij een zwart/wit outfit, omdat de kleur dan heel mooi knalt (:


Voor de verandering een keer geen blauw van HEMA. Deze roze kleur van da is echt perfect voor de lente. Het is nummer 17. Het is een zacht roze kleur, maar wel opvallend, en goed dekkend op de nagel. Ik heb deze kleur nu een jaar, dus ik weet niet zeker of da hem nog in het assortiment heeft liggen.. 

Dit waren alle kleurtjes, maar ik heb ook nog 2 topcoats die ik graag wil laten zien!


Als eerste deze matte topcoat. Het is nummer 20, en sinds een tijdje heeft HEMA deze in het assortiment liggen. Eerst twijfelde ik heel erg of het wel echt je nagels mat zou maken, maar ik ben zo blij dat ik hem heb gekocht! Deze top coat maakt je nagels echt heel mat, wat ik zelf echt heel mooi vind, zeker een aanrader.


Dit is alweer de laatste! Kleur '41 Two Million Dollar Baby' Eigenlijk niet echt een lentelakje, maar wel heel mooi. Deze glitter-topcoat geeft je nagels net iets meer extra. Zelf vind ik het heel mooi om een nagel met glitter-topcoat te doen, en de rest zonder. 

Dit waren al mijn favoriete lente nagellakjes! Hopelijk vonden jullie het leuk.

Liefs,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!