28.4.14

3 of my favourite...

Hey allemaal!
Vandaag heb ik een tag, waarbij ik steeds 3 van mijn favoriete dingen op noem. Deze tag heb ik zelf bedacht, dus vandaar dat jullie hem waarschijnlijk nog niet kennen! Laten we beginnen (:



DISCLAIMER: DE RECHTEN VAN DE AFBEELDINGEN GAAN NIET NAAR MIJ

3 of my favourite ...

ijs smaken: Die is niet moeilijk! Ik ga voor citroen, mango en bloedsinaasappel.


Winkels : H&M, Forever21 en only.



haarstijlen: visgraatvlecht, knot en de franse vlecht.


youtubers: Deze is wel moeilijk, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor Bethany Mota             (macbarbie07) , Jiami (lifesplash) en Joe Sugg (TacherJoe) Eigenlijk horen Zoe (Zoella) en Diana   (DisforDazzle) ook in het rijtje, maarja ik mag       maar 3 kiezen!

steden: Eigenlijk ben ik niet echt in veel grote steden geweest, maar Amsterdam is mijn favoriet, en Londen en Parijs lijken me heel mooi.


Kledingstukken: Skinny Jeans, een spijkerjasje en allstars


Dagen van het jaar: Op nummer 1 natuulijk mijn eigen verjaardag, daarna komt pakjesavond, maar ook de eerste dag van de zomervakantie vind ik heeeerlijk!



Dit was mijn "3 of my favourite.. tag" Hopelijk vonden jullie het leuk!

Byee,
Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!